Populära länkar


Varumärken

Alla Varumärken

Kategorier

Fördelar med oss

  • Inga avgifter
  • Gratis frakt
  • Snabb leverans
  • KUNDSERVICE med riktiga jägare
  • Öppet köp returrätt 30 dagar
  • Betala säkert med avgiftsfri faktura, kort eller internetbank
  • På nätet sedan
    2005
Produkten läggs i din varukorg
Produkten har lagts till i din varukorg

Populära frågor

Hur kan jag få veta status på min order?

Vi skickar alltid bekräftelsemail så fort din order kommit in i vårt system. När varan lämnat lagret får du ännu ett mail från oss med sändningsnummer på din order.

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.

Hur gör jag en retur?

Du har som konsument rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning inom 30 dagar från det att du mottagit din beställning.

Varan behöver vara oanvänd och oskadad.

Skicka tillbaka varan till oss och skriv att det gäller en retur och ange ditt ordernummer. Tänk på att du alltid står för risken vid transport. Vi skickar inte ut retursedel, vid ångrade köp är det ni som kund som betalar och ordnar med returen till oss. Du finner returadressen på vår hemsida under Kontakta oss.

(Vi har tänkt på att ändra så att vi står för returfrakten men det kommer då drabba alla våra kunder eftersom våra priser tyvärr skulle behöva höjas för att täcka returkostnader. Vi håller väldigt låga priser istället vilket gynnar de flesta kunder.)

Så fort varorna scannats in på vårt lager så sköter Klarna återbetalningsdelen.

Gäller det exempelvis byte av storlek så är det samma tillvägagångssätt. Skicka tillbaka det du inte vill ha till oss och lägg en ny order på vår hemsida.

Hur går det till att köpa vapen på Jakt.se?
Köper ni in begagnade vapen?

Ja, vi köper in begagnade vapen.

Läs om hela processen här: Inköp av begagnade vapen .

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden varierar beroende på om det är lager- eller beställningsvara på din order. Besked om beräknad leveranstid finns under alla produkter i webshopen.

Är produkten slut i vårt lager hinner vi normalt få hem varan och leverera vidare till er inom 2-5 vardagar.

Tyvärr kan fördröjningar ske om t.ex. även vår leverantör har slut i sitt lager. Vi meddelar er om så skulle vara fallet.

Hur hittar jag rätt storlek?

Du hittar din storlek med hjälp av våra storleksguider. När du är inne och handlar i vår webbshop kan du även hitta information om storlek och mått när du är inne på en specifik produkt. Om du fortfarande är osäker på din storlek, eller behöver hjälp att förstå storleksguiden, kan du kontakta vår kundservice via telefon.

Vilka betalsätt kan jag välja emellan?

Vi tillhandahåller Klarna som vår betallösning.

De erbjuder fakturabetalning, delbetalning, direktbetalning via bank och Klarna samt kortbetalning.

Skulle ni inte få upp faktura eller delbetalning som alternativ så är det Klarnas kreditsystem som bestämmer det. Du kan kontakta Klarna direkt när det gäller frågor om detta eftersom det är något som vi inte kan påverka. Ett samtal till dem kan även klargöra vissa frågetecken så att Klarna ändrar i sitt system och tillåter er att handla mot faktura, kontakta Klarna på info@klarna.se eller 08-120 120 10.

Kan man få paketpris på ett vapenköp?

Många frågar oss om rabatter. På alla våra vapen gäller vårt låga ordinarie pris. Däremot erbjuder vi 10% på alla icke licenspliktiga tillbehör som ni samtidigt köper till ert vapen.

Köper ni även kikarsikte, fäste, vapenrem etc, så räknar vi av 10% på alla dessa tillbehör. Även kängor och nya jaktkläder ingår i rabatten, kort sagt allt ni lägger i varukorgen tillsammans med ert vapenköp.

Ni anger helt enkelt rabattkoden vapenköp i kassan så räknar systemet om priset automatiskt.

Hur får jag en rabattkod?

Vi har inga allmänna rabattkoder som vi delar ut. Det bästa sättet att hålla reda på kampanjer är att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Nyhetsbrevet får du efter att ha handlat hos oss eller genom att registrera din mejladress längst ner på vår hemsida.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.

Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.

Har ni någon fysisk butik?

Vi håller till på 1400m² i Birsta, Sundsvalls stora köpcentrum. Tyvärr har vi helt vuxit ur våra lokaler och vår fina butiksavdelning är nu belamrad med lagerhyllor. Beställ gärna online och välj att hämta era varor i butik.

Vår lokal delas av jakt.se, fiske.se och hund.se. Alla produkter som finns i lager finns i Sundsvall där vårt lager även finns.

Varuutlämningen i Sundsvall är öppen måndag till fredag mellan 10.00 - 17.00. Stängt röda dagar.

När betalar jag min order?

Vår kassa sköts helt och hållet av Klarna. I dagsläget är det så att om ni väljer faktura eller delbetalning så startar det först när vi levererar er order. Ni betalar då fakturan alternativt påbörjar er delbetalning efter att ni fått hem er beställning.

Väljer ni andra betalningsalternativ, som t.ex. kort eller direktbetalning så betalar ni direkt när ni lägger er order.

Angående vapen, där det kan dröja lång tid innan ni erhåller er vapenlicens, så återbetalar vi omgående era pengar alternativt annullerar er faktura/delbetalning ifall ni inte skulle beviljas vapenlicens.

Kan jag avbryta en beställning?

Ja - men skynda dig!

Hör av dig snabbt eftersom vi packar er order väldigt snabbt och har vi redan hunnit packa den och ert paket hamnat i en postbur kan vi inte stoppa den.

Ni kan alltid låta bli att hämta ut ert paket så att det går i retur men då kommer det tas ut en avgift om 150kr för kostnader enligt våra köpvillkor.

När betalar jag mitt vapen?

Vår kassa sköts helt och hållet av Klarna. I dagsläget är det så att om ni väljer faktura eller delbetalning så startar det först när vi levererar vapnet till er, efter att ni erhållit er vapenlicens. Ni betalar då fakturan alternativt påbörjar er delbetalning efter att ni fått hem ert vapen.

Väljer ni andra betalningsalternativ, som t.ex. kort eller direktbetalning så betalar ni direkt när ni lägger er order.

I båda fallen, om ni inte skulle erhålla vapenlicens eller vill avboka ert vapen, så återbetalar vi omgående era pengar alternativt annullerar er faktura/delbetalning.

Hur kan jag samarbeta med er?

Vi får hundratals erbjudanden om olika typen av samarbeten och produktsponsring, vi har tyvärr inte möjligheten att arbeta med alla. Anser du att du har något du skulle kunna erbjuda oss får du gärna skriva några rader om dig själv och dina exponeringsmöjligheter till oss.

Vi värdesätter egenskaper som att ta uttrycksfulla bilder på våra produkter, du har många hängivna följare i sociala medier (blogg och Instagram) eller allmänt brinner för det vi står för.

När skickar ni mitt paket?

Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från beställning fram tills dess att varan lämnar vårt lager, förutsatt att vi har varan i lager.

När varan har lämnat vårt lager övergår leveransansvaret till fraktbolagen som levererar din order inom utsatt tid för valt fraktsätt.

Vi kan inte lämna någon förseningsgaranti för varor som inte finns i lager vid beställningstidpunkt eller för varor som lämnat vårt lager. Det betyder att den totala leveranstiden innan varan når dig kan bli längre än vad som anges som normalt för valt fraktsätt.

Jag hittar inte en vara jag söker

Använd gärna vår sökruta, den är fantastiskt bra! Om ni till slut hittar en produkt på något konstigt ställe på vår hemsida så hör gärna av er så kan vi förbättra oss.

Vi uppdaterar även vårt sortiment med jämna mellanrum för att alltid ha något nytt - det innebär att vi ibland måste offra några gamla produkter få ge rum åt några nya.

Kan ni ta hem en vara som jag inte hittar i ert sortiment?

Hela vårt system är väldigt datoriserat och automatiserat. Produkter som inte finns i vårt affärssystem kan vi tyvärr inte specialbeställa och sälja till kund.

Vi tar dock gärna emot tips om produkter vi saknar så hör gärna av dig. Är det en produkt som passar in i vårt sortiment kan vi snabbt lägga in den så att ni kan köpa den ifrån oss.

Kan jag lägga till en produkt på min order?

Tyvärr kan vi inte lägga till produkter på en order. Det har att göra med Klarna som godkänt beloppet på er order och vi kan inte höja det.

Gör istället så att ni lägger en ny order, det är ju kostnadfritt.

Vilka fraktalternativ finns?
  • Posten Varubrev - paketet går i förstahand till brevlådan och annars till ditt närmsta postombud.
  • Posten MyPack - paketet går direkt till ett ombud du själv väljer i kassan.
  • Schenker Privpak - paketet går direkt till ett ombud du själv väljer i kassan.
  • Schenker Hemleverans - paketet lämnas vid er bostad utan kvittens dagtid.
  • Posten Värde - Alla vapendelar skickas med Posten Värde. Paketet går direkt till ett postcenter i närheten. Ni måste personligen hämta ut dessa paket.
  • Hämta i butik

Alla fraktsätt är inte alltid tillgängliga, olika produkter har olika fraktsätt aktiverade.

Visa fler

Kategorier

Vanliga Frågor

Hur går det till att köpa vapen på Jakt.se?
Köper ni in begagnade vapen?

Ja, vi köper in begagnade vapen.

Läs om hela processen här: Inköp av begagnade vapen .

Kan man få paketpris på ett vapenköp?

Många frågar oss om rabatter. På alla våra vapen gäller vårt låga ordinarie pris. Däremot erbjuder vi 10% på alla icke licenspliktiga tillbehör som ni samtidigt köper till ert vapen.

Köper ni även kikarsikte, fäste, vapenrem etc, så räknar vi av 10% på alla dessa tillbehör. Även kängor och nya jaktkläder ingår i rabatten, kort sagt allt ni lägger i varukorgen tillsammans med ert vapenköp.

Ni anger helt enkelt rabattkoden vapenköp i kassan så räknar systemet om priset automatiskt.

Hur får jag en rabattkod?

Vi har inga allmänna rabattkoder som vi delar ut. Det bästa sättet att hålla reda på kampanjer är att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Nyhetsbrevet får du efter att ha handlat hos oss eller genom att registrera din mejladress längst ner på vår hemsida.

Har ni någon fysisk butik?

Vi håller till på 1400m² i Birsta, Sundsvalls stora köpcentrum. Tyvärr har vi helt vuxit ur våra lokaler och vår fina butiksavdelning är nu belamrad med lagerhyllor. Beställ gärna online och välj att hämta era varor i butik.

Vår lokal delas av jakt.se, fiske.se och hund.se. Alla produkter som finns i lager finns i Sundsvall där vårt lager även finns.

Varuutlämningen i Sundsvall är öppen måndag till fredag mellan 10.00 - 17.00. Stängt röda dagar.

När betalar jag mitt vapen?

Vår kassa sköts helt och hållet av Klarna. I dagsläget är det så att om ni väljer faktura eller delbetalning så startar det först när vi levererar vapnet till er, efter att ni erhållit er vapenlicens. Ni betalar då fakturan alternativt påbörjar er delbetalning efter att ni fått hem ert vapen.

Väljer ni andra betalningsalternativ, som t.ex. kort eller direktbetalning så betalar ni direkt när ni lägger er order.

I båda fallen, om ni inte skulle erhålla vapenlicens eller vill avboka ert vapen, så återbetalar vi omgående era pengar alternativt annullerar er faktura/delbetalning.

Hur kan jag samarbeta med er?

Vi får hundratals erbjudanden om olika typen av samarbeten och produktsponsring, vi har tyvärr inte möjligheten att arbeta med alla. Anser du att du har något du skulle kunna erbjuda oss får du gärna skriva några rader om dig själv och dina exponeringsmöjligheter till oss.

Vi värdesätter egenskaper som att ta uttrycksfulla bilder på våra produkter, du har många hängivna följare i sociala medier (blogg och Instagram) eller allmänt brinner för det vi står för.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsmejlet?

Längst upp i nyhetsmejlet finns en länk som du klickar på för att avregistrera dig från nyhetsmejlet, länken heter "Avprenumerera"

Visa fler

Frakt och Leverans

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden varierar beroende på om det är lager- eller beställningsvara på din order. Besked om beräknad leveranstid finns under alla produkter i webshopen.

Är produkten slut i vårt lager hinner vi normalt få hem varan och leverera vidare till er inom 2-5 vardagar.

Tyvärr kan fördröjningar ske om t.ex. även vår leverantör har slut i sitt lager. Vi meddelar er om så skulle vara fallet.

När skickar ni mitt paket?

Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från beställning fram tills dess att varan lämnar vårt lager, förutsatt att vi har varan i lager.

När varan har lämnat vårt lager övergår leveransansvaret till fraktbolagen som levererar din order inom utsatt tid för valt fraktsätt.

Vi kan inte lämna någon förseningsgaranti för varor som inte finns i lager vid beställningstidpunkt eller för varor som lämnat vårt lager. Det betyder att den totala leveranstiden innan varan når dig kan bli längre än vad som anges som normalt för valt fraktsätt.

Vilka fraktalternativ finns?
  • Posten Varubrev - paketet går i förstahand till brevlådan och annars till ditt närmsta postombud.
  • Posten MyPack - paketet går direkt till ett ombud du själv väljer i kassan.
  • Schenker Privpak - paketet går direkt till ett ombud du själv väljer i kassan.
  • Schenker Hemleverans - paketet lämnas vid er bostad utan kvittens dagtid.
  • Posten Värde - Alla vapendelar skickas med Posten Värde. Paketet går direkt till ett postcenter i närheten. Ni måste personligen hämta ut dessa paket.
  • Hämta i butik

Alla fraktsätt är inte alltid tillgängliga, olika produkter har olika fraktsätt aktiverade.

Hur spårar jag mitt paket?

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. I leveransbekräftelsen finns en spårningslänk som du kan klicka på för att spåra din försändelse.

Om du inte fått någon avisering men ser via spårningslänken att paketet kommit till ombudet, går det bra att hämta ut paket skickade med Posten med kolli-id och legitimation.

Jag hittar inte min följesedel?

Din följesedel skickas digitalt via e-post i och med att vi levererar er order, i paketet finns inget fysisk papper.

Jag kan inte spåra mitt paket via kollinumret.

Sändningsnumret skickas till dig via e-post i leveransbekräftelsen så fort vi har packat ert paket på vårt lager. Observera att det kan ta upp till 1 dygn innan försändelsen går att spåra via transportbolaget.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket från ombudet?

Om paketet aldrig hämtas från ditt ombud går det i automatisk retur till oss efter 14 dagar.

Vi tar för detta ut en hanteringsavgift beroende på vikt och storlek på paketet, dock max 150 kronor.

Vänligen se mer info om detta i våra köpvillkor.

Visa fler

Handla och Betala

Vilka betalsätt kan jag välja emellan?

Vi tillhandahåller Klarna som vår betallösning.

De erbjuder fakturabetalning, delbetalning, direktbetalning via bank och Klarna samt kortbetalning.

Skulle ni inte få upp faktura eller delbetalning som alternativ så är det Klarnas kreditsystem som bestämmer det. Du kan kontakta Klarna direkt när det gäller frågor om detta eftersom det är något som vi inte kan påverka. Ett samtal till dem kan även klargöra vissa frågetecken så att Klarna ändrar i sitt system och tillåter er att handla mot faktura, kontakta Klarna på info@klarna.se eller 08-120 120 10.

När betalar jag min order?

Vår kassa sköts helt och hållet av Klarna. I dagsläget är det så att om ni väljer faktura eller delbetalning så startar det först när vi levererar er order. Ni betalar då fakturan alternativt påbörjar er delbetalning efter att ni fått hem er beställning.

Väljer ni andra betalningsalternativ, som t.ex. kort eller direktbetalning så betalar ni direkt när ni lägger er order.

Angående vapen, där det kan dröja lång tid innan ni erhåller er vapenlicens, så återbetalar vi omgående era pengar alternativt annullerar er faktura/delbetalning ifall ni inte skulle beviljas vapenlicens.

Kan jag få hjälp med att beställa?

Absolut, du kan alla vardagar mellan 9-17 ringa vår orderavdelning för att få hjälp med din beställning.

Har ni öppet köp?

Vi erbjuder öppet köp i 30 dagar efter köptillfället. Du har som konsument rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning inom 30 dagar från det att du mottagit din beställning.

Vid julhandel går det alltid bra att lämna tillbaka varan under hela Januari. Vid jul har vi alltså förlängt tiden för öppet köp. Även om ni köpt er julklapp under November kan ni lämna tillbaka varan under hela Januari.

Hur får jag min faktura?

Din faktura skickas som e-post till dig i samband med att ordern skickas från oss. Observera att avsändaren är Klarna och titta även i skräpposten.

Du kan själv se och hantera dina fakturor och dess betalstatus på www.klarna.se under "Gå till mitt Klarna" som är en stor grön knapp på startsidan.

Du kan även kontakta Klarna direkt när det gäller fakturafrågor, på info@klarna.se eller 08-120 120 10.

Vad kostar det att handla hos er?

Hos oss kan du alltid handla fraktfritt! Vi har både fraktalternativ som är gratis och några som kostar. Priset finns angivet på respektive fraktsätt i kassan. Står det 0 kr levererar vi ditt paket gratis.

Varför måste jag ange personnummer i kassan?

Klarna sköter vår kassa helt och hållet och eftersom vi även säljer t.ex. knivar vill Klarna förvissa sig om att våra kunder är över 18år. Därav kan ni behöva ange personnummer till Klarna även om ni köper ett par handskar och betalar med kort.


Personnummer är inget vi får del av ifrån Klarna eller sparar i våra register. Ni kan vara helt trygga med att ange personnummer till Klarna.

Kan jag beställa till utlandet?

Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige i dagsläget.

Min kortbetalning misslyckades, vad händer nu?

När kort- eller direktbetalning avbryts/misslyckas så skapas en kostnadsfri mejlfaktura som underlag för betalningen.

Fakturan mejlas till din e-postadress i samband med att ordern utlevereras från oss. Den betalas lättast med internetbank eller avi.

Troligen är det ett tillfälligt fel som gjort att betalningen inte gick igenom, det kan ligga både i uppkopplingen, hos oss, eller hos din bank.

Jag klickade på senare betalning i kassan men vill betala direkt, hur gör jag?

Du kan ändra till en kostnadsfri 14-dagars faktura.

Vi har själva inte befogenhet att göra ändringar i din betalning men kontakta Klarna så hjälper de dig med detta utan problem. Du når dem på mejladressen info@klarna.se eller via telefon på nummer 08-120 120 10.

Vänligen invänta leveransbekräftelsen som mejlas till dig först när varan lämnar vårt lager, det är först då som fakturan har aktiverats och Klarna kan ändra den.

Visa fler

Min Beställning

Hur kan jag få veta status på min order?

Vi skickar alltid bekräftelsemail så fort din order kommit in i vårt system. När varan lämnat lagret får du ännu ett mail från oss med sändningsnummer på din order.

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.

Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail. Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.

Kan jag avbryta en beställning?

Ja - men skynda dig!

Hör av dig snabbt eftersom vi packar er order väldigt snabbt och har vi redan hunnit packa den och ert paket hamnat i en postbur kan vi inte stoppa den.

Ni kan alltid låta bli att hämta ut ert paket så att det går i retur men då kommer det tas ut en avgift om 150kr för kostnader enligt våra köpvillkor.

Kan jag lägga till en produkt på min order?

Tyvärr kan vi inte lägga till produkter på en order. Det har att göra med Klarna som godkänt beloppet på er order och vi kan inte höja det.

Gör istället så att ni lägger en ny order, det är ju kostnadfritt.

Jag har fått ett mail om en retur på min order innan jag fått varorna?

Har du fått mail om en retur innan du fått din order levererad beror det mest troligt på att vi inte har haft varan i lager. Det kan stå att varan finns i lager, men i sällsynta fall händer det att vi har ett felsaldo vilket gör att vi inte har någon vara att skicka. Vi måste därför göra ett återköp i samband med leverans för att försäkra oss om att du inte betalar för något du inte får.

Visa fler

Storlek och Sortiment

Hur hittar jag rätt storlek?

Du hittar din storlek med hjälp av våra storleksguider. När du är inne och handlar i vår webbshop kan du även hitta information om storlek och mått när du är inne på en specifik produkt. Om du fortfarande är osäker på din storlek, eller behöver hjälp att förstå storleksguiden, kan du kontakta vår kundservice via telefon.

Jag hittar inte en vara jag söker

Använd gärna vår sökruta, den är fantastiskt bra! Om ni till slut hittar en produkt på något konstigt ställe på vår hemsida så hör gärna av er så kan vi förbättra oss.

Vi uppdaterar även vårt sortiment med jämna mellanrum för att alltid ha något nytt - det innebär att vi ibland måste offra några gamla produkter få ge rum åt några nya.

Kan ni ta hem en vara som jag inte hittar i ert sortiment?

Hela vårt system är väldigt datoriserat och automatiserat. Produkter som inte finns i vårt affärssystem kan vi tyvärr inte specialbeställa och sälja till kund.

Vi tar dock gärna emot tips om produkter vi saknar så hör gärna av dig. Är det en produkt som passar in i vårt sortiment kan vi snabbt lägga in den så att ni kan köpa den ifrån oss.

Visa fler

Retur och Reklamation

Hur gör jag en retur?

Du har som konsument rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning inom 30 dagar från det att du mottagit din beställning.

Varan behöver vara oanvänd och oskadad.

Skicka tillbaka varan till oss och skriv att det gäller en retur och ange ditt ordernummer. Tänk på att du alltid står för risken vid transport. Vi skickar inte ut retursedel, vid ångrade köp är det ni som kund som betalar och ordnar med returen till oss. Du finner returadressen på vår hemsida under Kontakta oss.

(Vi har tänkt på att ändra så att vi står för returfrakten men det kommer då drabba alla våra kunder eftersom våra priser tyvärr skulle behöva höjas för att täcka returkostnader. Vi håller väldigt låga priser istället vilket gynnar de flesta kunder.)

Så fort varorna scannats in på vårt lager så sköter Klarna återbetalningsdelen.

Gäller det exempelvis byte av storlek så är det samma tillvägagångssätt. Skicka tillbaka det du inte vill ha till oss och lägg en ny order på vår hemsida.

Hur gör jag en reklamation?

Om du har fått en defekt eller felexpedierad vara bör du göra en reklamation.

Mejla kundservice, ange ordernummer samt beskriv ditt ärende. Skicka gärna med en bild på varan, detta brukar underlätta reklamationshanteringen för både dig och oss.

Jag har köpt via e-handel och ångrar mitt köp.

Du har som konsument rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning inom 30 dagar från det att du mottagit din beställning.

Varan behöver vara oanvänd och oskadad.

Skicka tillbaka varan till oss och skriv att det gäller en retur och ange ditt ordernummer. Tänk på att du alltid står för risken vid transport. Vid retur av ångrade köp står du som kund för returfrakten. Du finner returadressen på vår hemsida under Kontakta oss.

Så fort varorna scannats in på vårt lager så sköter Klarna återbetalningsdelen.

Julklappsbyte & Presenter

Vi är väldigt flexibla när det gäller returer. Har du köpt en julklapp redan i Oktober är det inga problem att returnera den under Januari. Samma sak gäller med födelsedagspresenter.

 

Kan jag lämna tillbaka varor i er butik som är köpt via hemsidan?

Ja, det går utmärkt!

Vart är min återbetalning?

När vi skapar en återbetalning till dig vid tex en retur eller reklamation kan det ta upp till en vecka innan pengarna når dig.

Har ni valt att betala mot faktura och gör en retur innan ni hunnit betala så kommer Klarna att skicka ut en ny faktura med uppdaterat belopp.

Om ordern var lagd mot faktura kommer Klarna mejla ett formulär till dig där du behöver ange vilket kort du vill ha pengarna till. Se till att kolla din mejl och svara på detta. Har mejlet ej kommit? Kontakta Klarna på info@klarna.se eller 08-120 120 10.

Visa fler
Har du några frågor, tveka inte att kontakta oss!
Jakt.se
Norra Förmansvägen 22
863 41 Sundsvall




  • Hittar du det billigare någon annanstans matchar vi priset
  • Vi är certifierade av Trygg E-handel
  • Klarna - faktura, konto, delbetalning, kort och internetbank
  • Posten
  • ISO 9001 Certifierade
  • ISO 14001 Certifierade

© 2019 Norrländska Vapenaffären AB  |  Telefon: 060 - 15 29 00  |  kontakt@jakt.se   |  Investor Relations