jakt
jaktbutikSveriges jaktsida och jaktbutik med allt för din jakt.
jaktsida
Vår jaktbutikVapenJaktforumJägartorgetOm Norrländska Vapenaffären ABKöpvillkorFrågor och svarKontakta ossLinje
 Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Contact GPS?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Jaktutrustning och tillbehör
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Hebbe
Gröngöling
Gröngöling

Registreringsdatum: 11 februari 2010

InläggPostat: feb 11 2010, 16:03    Rubrik: Contact GPS? Svara med citat

Hej. nån mer än jag som tetsta nya programvaran på Contact GPS? laddade ner den idag och testade med egen position. Fungerade bra, man såg på kartan var hunden var och samtidigt en flagga där jag själv befann mig! samt avståndet mellan mig och hunden. ska testa mer i helgen men är jäkligt nöjd med dagens test! Där jag testade var det halv dålig gsm täckning men funkade felfritt. nån som testat hur lång räckvidd det blir. ska ju fungera även om jag är i örebro och hunden i umeå...?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Jaktutrustning och tillbehör Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet