jakt
jaktbutikSveriges jaktsida och jaktbutik med allt för din jakt.
jaktsida
Vår jaktbutikVapenJaktforumJägartorgetOm Norrländska Vapenaffären ABKöpvillkorFrågor och svarKontakta ossLinje
 Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Räcker dessa papperslappar till licens?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om jakt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
chevreuil
Mitt första inlägg!
Mitt första inlägg!

Registreringsdatum: 06 juli 2010

InläggPostat: jul 6 2010, 20:35    Rubrik: Räcker dessa papperslappar till licens? Svara med citat

Hej!

Jag sökte för ett par veckor sedan rätt på mitt jägarexamensbevis.

Det jag har är två lappar från två olika handläggare, en för kula/högvilt och en för teorin. På dessa finns det underskrifter på att jag avlagt proven med goda resultat.

Borde jag inte ha någon form av "sammanfattande" kort att visa upp vid ansökan om vapenlicens? Kan jag få detta med hjälp av mina lappar?

Tack
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Ludde
Jägare
Jägare

Registreringsdatum: 28 januari 2010

InläggPostat: jul 9 2010, 17:24    Rubrik: Tja! Svara med citat

Har du inget grönt kort/lapp där det står jägarbevis på och med en plats för bild på personen som har det? När man viker ut den står det också vilka prov man avklarat med godkänt resultat.
Det låter som att du beskriver kvittona...men jag tror du kan få ut ett bevis med hjälp av dem. Har för mig att de sa så på jägareförbundet. Annars räcker det du har för att söka licens.

Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om jakt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet